Закладка фундаменту нового сервісного центру ADLER у Херфорді: Lackfabrik інвестує 10 мільйонів євро

Успіх дає вам крила: через одинадцять років після того, як ADLER приземлився в Герфорді, гніздо стає занадто маленьким для кольорових орлів. Ось чому провідний австрійський експерт з покриття для деревини будує новий сервісний центр!
12.06.2023

"Завдяки нашому новому сервісному центру ми можемо запропонувати нашим клієнтам ще більш комплексне та швидке обслуговування, ніж сьогодні", - наголосив Хайко Кувальскі, менеджер з продажу ADLER у центральній та північній Німеччині, на офіційній церемонії закладання фундаменту на початку червня. У новій будівлі буде обладнана сучасна станція з тонування, на якій можна виробляти спеціальні кольори для великої кількості комерційних та промислових продуктів з асортименту ADLER.

Клієнти ADLER отримують вигоду від цього швидкого обслуговування на місці, як і сучасний центр компетенції з прикладних технологій, в якому фахівці з лакофарбових покриттів ADLER моделюють ситуації клієнтів і, таким чином, розробляють рішення для всіх видів технічних проблем. Крім того, буде організовано вражаючий навчальний майданчик, тож у майбутньому популярні практичні семінари Академії ADLER можна буде проводити і в Герфорді.

Логістичним центром нової сервісної бази є наземний складський та вантажно-розвантажувальний цех із значно збільшеною місткістю. Це означає, що клієнти в регіоні - від індивідуальних підприємств до промислових виробників меблів - будуть забезпечені якісними лаками, бейцами, фарбами та засобами захисту деревини від ADLER ще швидше і гнучкіше.

На шляху до зростання

Щедре розширення також призводить до значного збільшення робочих місць: до 2030 року близько 20 співробітників повинні працювати безпосередньо в новому приміщенні - після того, як ADLER розпочав роботу в 2012 році з трьома співробітниками, а останнім часом 9 працівників задовольняли потреби клієнтів. Разом з командою продажу, що також налічує близько 20 осіб, вони обслуговують комерційних та промислових клієнтів у регіоні, надаючи якісні продукти та компетентний сервіс.

Новий сервісний центр ADLER будується генеральним підрядником AKD BAU, чий керуючий директор Карстен Діккенброк заклав фундамент разом із Хайко Кувальськи та менеджером сервісного центру Сандрою Джостер. Будівельна компанія базується в регіоні, як і проектно-архітектурне бюро BKS Architekten – ADLER надає великого значення роботі у партнерстві та залученні місцевих компаній.

А також раціональне планування та будівництво: будівля буде оснащена повітряним тепловим насосом та фотоелектричною системою. Будівництво триватиме до кінця літа 2024, а офіційне відкриття заплановане на початок 2025 року. "Нова база - ще одна віха на нашому шляху успішного розширення. Зі скромного початку бізнес у самому серці Німеччини, розвинувся настільки добре, що цей крок тепер можливий.

Херфорд – ідеальне місце для нас!” – каже Бернд Піхлер, керуючий директор ADLER у Німеччині.

Цифри, дані та факти про новий сервісний центр ADLER у Херфорді

    Площа ділянки: 6 345 м² - це розміри футбольного поля. Сума інвестицій: 10 млн. євро. Кількість співробітників: до 2030 року планується, що в новому сервісному центрі знайдуть роботу 20 співробітників, які матимуть безпечне та комфортне робоче місце. Графік робіт: після початку будівництва в червні 2023 року будівництво планується завершити до третього кварталу 2024 року, а відкриття заплановано на початок 2025 року.
      Невелика передіслокація: новий ADLER-Horst будується за адресою Planckstraße 14 у комерційному районі Herford – близько 800 метрів по прямій від старої бази на Lilienthalstraße 1.
      Церемонія закладки фундаменту нового сервісного центру ADLER у Херфорді: менеджери AKD Штеффен Ульбріх та Петер Ківіліц, Джула Джаспер (BKS Architekten), Хайко Кувальськи (ADLER), Маріо Шурбом (BKS Architekten), Сандра Джостер (ADAKER) (зліва). | © ADLER
      Найкращі перспективи: так має виглядати новий сервісний центр ADLER у Герфорді. | © ADLER
      Вже з нетерпінням чекаю на нову базу, щоб мати можливість ще краще обслуговувати клієнтів звідти: менеджер сервісного центру Сандра Джостер, піонер ADLER Herford Манфред Кунстльове та менеджер з продажу Хайко Кувальські. | © ADLER